Drukbezochte herdenking capitulatie op Stationsplein - ‘Fijn dat er zoveel jongeren zijn’

Indiëherdenking Baarn. Bijeenkomst bij het bevrijdingsmonument op het stationsplein in Baarn.. Sprekers waren wethouder Mark Veldhuizen, Nona Salakory (foto), dochter van een KNIL-militair en Marvin Putuhena sprak over de gevoelens van de jongere generatie Molukkers. Er waren ruim 120 belangstellende naar de herdenking gekomen
BAARN
Deel dit artikel via:
Laatste premium nieuws
22-6
Van Gent Finaleweken: Een racedag met jonge karter Jesper Beerbaum

22-6
Medisch Centrum Meander definitief naar Baarnsche Dijk

21-6
Julia van Kempen is graag creatief: ‘Baarn is gewoon Baarn en helemaal oké’

21-6
Piet Heinlaan in Baarn: buurtmarkt met een groot hart

21-6
‘Erfgenamen’ Westerdijk op pad in haar voetsporen in Baarn

Meest gelezen
Laatste nieuws
22-6
Baarn geniet van Nederlands elftal

22-6
Zomeravond-wandeling in kwekerij/boomgaard

22-6
Samen Duurzaam in Baarn

21-6
Dalton de Uitkijck wordt bruisend lab

21-6
Biltseweg tot aan Bilthoven drie weken afgesloten

21-6
Zomerschool ‘hoogtepunt van vakantie’

21-6
Werkzaamheden Beukenhof van start

20-6
Minder diefstallen tweewielers in Baarn










