
Muurschildering zichtbaar bij sloop Het Brandpunt
30 januari 2026 om 08:30 LokaalnieuwsBAARN Sandra Dekker-Willemsen kon nog net een foto maken van een mooie tegelwand bij de afbraak van het gebouw naast de Paaskerk. Het Brandpunt is een begrip in Baarn. Gevarieerde activiteiten werden er aangeboden.
Dekker-Willemsen heeft herinneringen aan een volksdansbal aldaar, het ‘appelflappenbal’, laat ze weten. ,,De fietsenwerkplaats was in mijn beleving de laatste ‘bewoner’. Nooit geweten dat er zo’n leuke muurschildering in de kelder verstopt was! Nog net even kunnen gluren bij de buren.”
Graag wil ze weten of iemand nog een foto van de hele muurschildering heeft. Mail naar: baarnschecourant@bdu.nl.













