Afbeelding
Caspar Huurdeman

Glasbak weg vanwege te weinig glas

29 december 2025 om 13:45 Maatschappelijk

BAARN De glasbak in de Lepelaarstraat is verwijderd omdat er te weinig gebruik van werd gemaakt. Dit meldt een woordvoerder van de gemeente Baarn. De redactie kreeg vragen van verschillende verontruste lezers over het onverwacht verwijderen van deze glasbak.

,,RMN heeft een capaciteitsberekening gedaan en op vulgraad van deze betreffende glasbak advies gegeven om deze te verwijderen. Het glas kan opgevangen worden in de andere glasbakken in de omgeving”, aldus de woordvoerder van de gemeente. ,,RMN had op de glasbak brieven geplakt met de informatie dat hij (binnen enkele weken) verwijderd zou worden.” 

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie