Voor de eerste editie was plek voor 85 gasten, de kaarten waren in 'no-time' uitverkocht.
Voor de eerste editie was plek voor 85 gasten, de kaarten waren in 'no-time' uitverkocht. Melissa Hofland

Bersama-Sama in de Baarnse Wintertuin nieuwe traditie?

8 oktober 2024 om 11:40 Evenementen

BAARN In de tropische ambiance van de Wintertuin kon afgelopen zaterdagmiddag voor de eerste keer in Baarn worden genoten van een Indische middag onder de noemer ‘Bersama-Sama’ of wel ‘Samen Zijn.’ 

Eigengemaakte Nasi Goreng, traditionele dansen en zang, ontmoeten en verhalen waren de hoofdingrediënten van een middag waarvan velen hopen dat er meer gaan volgen. De Baarnse Lily Dorland had behoefte aan een Indisch feest, en organiseerde er daarom zelf maar één. Als er een volgende editie komt, laat ze het weten.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie