
Oranjestraat Leeuwerikweide in Baarn kan nog stemmen gebruiken
28 juni 2026 om 11:04 ActiviteitenBAARN De Leeuwerikweide in Baarn staat in halve finale van de oranjestraatverkiezing van dagblad AD.
De twee straten met de meeste stemmen gaan door naar de finale. Er kan tot maandag 11 uur worden gestemd.
De Leeuwerikweide neemt het op tegen ‘professionele’ oranjestraten in Den Haag en Spijkenisse.
,,Hoe mooi zou het zijn als een amateur oranjestraat, hoewel we nu behoorlijk gedreven zijn, in de finale staat. Een kleine speler tegen reuzen”, aldus Dennis van de Veen, een bewoner van de Leeuwerikweide. ,,Hopelijk willen hier veel lezers op ons stemmen.”
Stemmen kan HIER.



















