Lezersvraag: Wat gebeurt er met het al jaren leegstaande pand op het Laanplein waar de Aldi in zat?

In het midden van de foto de oude Aldi op het Laanplein die eigenlijk uit twee panden bestaat. De helft wordt parkeerplaats.
BAARN
Deel dit artikel via:
Laatste premium nieuws
22-6
Van Gent Finaleweken: Een racedag met jonge karter Jesper Beerbaum

22-6
Medisch Centrum Meander definitief naar Baarnsche Dijk

21-6
Julia van Kempen is graag creatief: ‘Baarn is gewoon Baarn en helemaal oké’

21-6
Piet Heinlaan in Baarn: buurtmarkt met een groot hart

21-6
‘Erfgenamen’ Westerdijk op pad in haar voetsporen in Baarn

Meest gelezen
Laatste nieuws
22-6
Baarn geniet van Nederlands elftal

22-6
Zomeravond-wandeling in kwekerij/boomgaard

22-6
Samen Duurzaam in Baarn

21-6
Dalton de Uitkijck wordt bruisend lab

21-6
Biltseweg tot aan Bilthoven drie weken afgesloten

21-6
Zomerschool ‘hoogtepunt van vakantie’

21-6
Werkzaamheden Beukenhof van start

20-6
Minder diefstallen tweewielers in Baarn









