
Brandweer Baarn staat stil bij omgekomen collega’s
24 juni 2026 om 17:15 MaatschappelijkBAARN Brandweer Baarn heeft zaterdag deelgenomen aan de Nationale Brandweerherdenking. Om 13.00 uur werd een moment van stilte gehouden ter nagedachtenis aan brandweermensen die tijdens de uitoefening van hun werk zijn omgekomen.
Bij de brandweerkazerne hing de vlag halfstok en werd het water-ereteken gevormd als eerbetoon aan de collega’s die hun leven hebben gegeven in dienst van de samenleving. Met de herdenking sloot Brandweer Baarn zich aan bij korpsen door heel Nederland, waar werd stilgestaan bij de moed en toewijding van omgekomen brandweermensen. ,,Wij vergeten hen niet”, luidde de boodschap van het korps.



















