Afbeelding
OV

OV-inloopspreekuur op 7 april in Baarnse gemeentehuis

31 maart 2026 om 08:45 Maatschappelijk

BAARN Voor vragen over de veranderingen in het openbaar vervoer is er op 7 april van 9.30 tot 11.00 uur een OV-inloopspreekuur in het Baarnse gemeentehuis. 

Het betalen in het openbaar vervoer is aan het veranderen. Tijdens een OV-inloopspreekuur kunnen vragen worden gesteld aan OV-ambassadeurs. Zij kunnen meer vertellen over de verschillende vervoersbewijzen, abonnementen en helpen bij het overstappen op OVpay. 

Telefonisch advies kan ook, dagelijks met een OV-ambassadeur tijdens het telefonisch spreekuur. Zij zijn bereikbaar op: 033-208 2380. 

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie