
Vandalen beschadigen ramen Wintertuin
10 juli 2017 om 11:51 partnercontentBAARN - Vandalen hebben de ramen van de Wintertuin in het Cantonspark beschadigd. Daarnaast is geprobeerd in te breken in het pand. Dit is vanochtend ontdekt. Alle grote ramen van de kas zijn beschadigd, vermoedelijk door kogelinslagen. In totaal zijn 26 inslagen geteld. Een kleiner raam bij de deur is volledig vernield. "Het vervangen van de ramen kost een godsvermogen", aldus de nieuwe huurder Karen Sikkema. (Foto: Caspar Huurdeman)
Meer hierover in de Baarnsche Courant van woensdag 12 juli.
















