Afbeelding
Foto: Lilianne Vloet

Burgemeester Mark Röell aan vooravond herbenoeming

26 maart 2017 om 07:21 partnercontent

BAARN - "Ik ben nu 51, dan is het aannemelijk dat ik nog een stap ga maken. Maar de kans is best groot dat ik nog zes jaar burgemeester van Baarn ben." Burgemeester Mark Röell wordt donderdag tijdens een buitengewone raadsvergadering in Theater de Speeldoos herbenoemd als burgemeester van Baarn. Dan gaat zijn tweede termijn van zes jaar in. Reden voor de redactie van de Baarnsche Courant hem op te zoeken te vragen hoe hij terugkijkt op zijn eerste termijn en wat zijn toekomstplannen zijn.

Het artikel leest u in de Baarnsche Courant van maandag 27 maart.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie