
Vier plannen ingediend voor Wintertuin
8 februari 2017 om 12:52 partnercontentBAARN -Vier plannen zijn voor het verstrijken van de deadline, woensdag 8 februari 12.00 uur, ingediend voor de toekomstige exploitatie van de Wintertuin in het Cantonspark. "Die plannen worden nu beoordeeld aan de hand van de voorafgestelde eisen voldoen. De plannen die daaraan voldoen, worden in de week van 20 februari voorgelegd aan de adviescommissie die vervolgens advies uitbrengt aan het Baarnse college van burgemeester en wethouders", aldus verantwoordelijk wethouder Erwin Jansma.














