Afbeelding
Caspar Huurdeman

Ontplofte batterijen zorgen voor schade in Baarnse woning

Brand

BAARN De brandweer is in de nacht van zaterdag op zondag uitgerukt voor een woningbrand aan de Eemweg in Baarn. 

De eerste melding van de brand kwam rond 00.30 uur binnen. Uiteindelijk bleken er in de woning twee batterijen van een voetmassageapparaat te zijn ontploft. De schade was uiteindelijk vooral aan het apparaat, ook was er roetschade in de woning. Na controle door de brandweer konden de bewoners weer veilig hun huis in.

Afbeelding
Afbeelding
advertentie
advertentie