
Kunstevenement in de Wintertuin, aanstaande zondag 21 juni! Kom je ook?
17 juni 2026 om 13:32 Lokaal Deel je nieuwsNee, de Wintertuin is nog niet officieel geopend, maar er mogen af en toe wel al evenementen plaatsvinden.
Zoals deze: Aanstaande zondag 21 juni ben je van harte welkom om naar de lezing te komen over een unieke pionier van de abstracte schilderkunst: de Zweedse kunstenaar Hilma af Klint (1862-1944). Naast Mondriaan, Kandinsky en Malevitsj geldt zij als één van de unieke pioniers van de abstracte schilderkunst. In haar kenmerkende stijl vol levendige kleuren, komen spiritualiteit, wiskunde en nieuwe manieren van kijken naar de natuur samen.
Mirjam Gouweloos neemt je mee op ontdekkingstocht langs haar werk.
Kom je ook? Meld je aan via: inspidia2cultura@gmail.com
Locatie: Wintertuin in Baarn, ingang via het Cantonspark: Abel Tasmanlaan 2
Kosten: 20 euro p.p. inclusief hapje & drankje (jonger dan 30? - 10 euro p.p.)
Dit evenement wordt georganiseerd door Inspidia Cultura!