Nieuwe loketten en koffie voor burgers in het Baarnse gemeentehuis.Vandaag wordt de gerenoveerde hal van het gemeentehuis in Baarn opgeleverd.Er zijn nieuwe open balies geplaatst en ook de receptie verhuist naar de “open loketten”.Voorheen zaten de ambtenaren achter (veiligheid) glas echter dat is v
Nieuwe loketten en koffie voor burgers in het Baarnse gemeentehuis.Vandaag wordt de gerenoveerde hal van het gemeentehuis in Baarn opgeleverd.Er zijn nieuwe open balies geplaatst en ook de receptie verhuist naar de “open loketten”.Voorheen zaten de ambtenaren achter (veiligheid) glas echter dat is v Caspar Huurdeman

Dienstverlening naar Baarnse burgers anders

5 december 2019 om 08:15 Maatschappelijk

BAARN Tijdens de laatste vergadering van de Seniorenraad was Francien van Golen aanwezig. Zij werkt al vanaf 1998 bij de overheid en sinds maart bij de gemeente Baarn. Ze is teammanager van de afdeling Burgercontact Baarn. Deze contactdienst bestaat o.a. uit het aansturen van de loketmedewerkers in de hal en de receptie. Naar aanleiding van opmerkingen dat het met de bereikbaarheid van de loketten burgerzaken niet goed gaat, is zij de Seniorenraad komen bijpraten.

De dienstverlening moet echt anders, volgens Van Golen. Van Golen hoort graag adviezen. De Seniorenraad geeft aan dat het goed zou zijn wanneer men naar burgers duidelijker is. Via de krant moet beter gecommuniceerd worden.

Een van de aanwezigen sprak haar misnoegen uit over het contact met de afdeling die over begraafplaatsen gaat. Wanneer burgers fouten ontdekken in het digitale systeem zou het fijn zijn als die aan haar worden doorgeven.

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie
advertentie