Henri heeft MS, maar rent de Mont Ventoux op: ‘Ik wil een normaal leven leiden’

Puttenaren Esther en Chris Heidekamp en Henri Zeevat gaan op Tweede Pinksterdag de Mont Ventoux beklimmen in het kader van Klimmen tegen MS.
PUTTEN
Marco Jansen
Deel dit artikel via:
Laatste premium nieuws
22-6
Van Gent Finaleweken: Een racedag met jonge karter Jesper Beerbaum

22-6
Medisch Centrum Meander definitief naar Baarnsche Dijk

21-6
Julia van Kempen is graag creatief: ‘Baarn is gewoon Baarn en helemaal oké’

21-6
Piet Heinlaan in Baarn: buurtmarkt met een groot hart

21-6
‘Erfgenamen’ Westerdijk op pad in haar voetsporen in Baarn

Meest gelezen
Laatste nieuws
22-6
Baarn geniet van Nederlands elftal

22-6
Zomeravond-wandeling in kwekerij/boomgaard

22-6
Samen Duurzaam in Baarn

21-6
Dalton de Uitkijck wordt bruisend lab

21-6
Biltseweg tot aan Bilthoven drie weken afgesloten

21-6
Zomerschool ‘hoogtepunt van vakantie’

21-6
Werkzaamheden Beukenhof van start

20-6
Minder diefstallen tweewielers in Baarn











