Baarnsche Courant - Stroomkabel vliegt in brand
Logo baarnschecourant.nl
Om 23.40 uur reden de brandweer en politie met spoed aan naar de Sumatrastraat in Baarn. In een woning werd een vreemde lucht geroken en er was ook stroomuitval in een deel van de straat. Een eerste onderzoek wees uit dat het vrijwel zeker geen gas was. Nadat Stedin ter plaatse was kwam er snel duid
Om 23.40 uur reden de brandweer en politie met spoed aan naar de Sumatrastraat in Baarn. In een woning werd een vreemde lucht geroken en er was ook stroomuitval in een deel van de straat. Een eerste onderzoek wees uit dat het vrijwel zeker geen gas was. Nadat Stedin ter plaatse was kwam er snel duid

Stroomkabel vliegt in brand

BAARN - Gisteravond is er in de Sumatrastraat spontaan een stoomkabel in brand gevlogen. De bewoners belde rond halftwaalf de brandweer toen zij een vreemde lucht roken. Ook viel de stroom uit in een stuk van de straat. Na enig onderzoek was het vrijwel zeker dat het geen gas was. Het ging om een in brand gevlogen stroomkabel. Dit gebeurde onder de grond. 

Reageer als eerste

Wat vindt u?

Ik zie in Baarn te weinig politie en boa's op straat



Reageren!